Cultuurmenu Zaanstreek

Hoe schrijf ik mijn school/groep in?



Het digitale inschrijvingsformulier vind je als je klikt op de button Beheer (hier boven). Alleen de ICC kan inloggen met BRIN-nummer en wachtwoord. Als je het wachtwoord niet meer weet, kun je een nieuw aanvragen via de knop: Wachtwoord vergeten. Op het formulier geef je eerst de informatie met betrekking tot de aantallen leerlingen en de groepsindeling voor volgend jaar. Ook vragen we je om aan te geven wat de schooltijden zijn en op welke dagen er geen lessen zijn in afwijking van het vakantierooster. Wanneer je alle keuzes hebt gemaakt, kun je het formulier digitaal naar ons sturen en een eigen kopie printen. DE INSCHRIJVINGSTERMIJN SLUIT OP 15 MEI!



Samenstellen van je keuzepakket


Let op: de keuze van de activiteiten verloopt anders dan voorheen. Op de keuzepagina zie je het budget dat jouw school kan besteden. Dit is afgestemd op het aantal groepen. Per groep is het budget € 238,-. Voor scholen die alleen aan het kunstmenu deelnemen is het budget € 133,- per groep. Bij de activiteiten staan de prijzen vermeld. Je kan nu 'inkopen' . Selecteer een activiteit en geef vervolgens aan welke groepen dit gaan doen. Nieuw is dus dat je PER GROEP (klas) een activiteit kiest. En natuurlijk is het mogelijk om met een hele jaarlaag (alle groepen 3, 4 etc.) of een hele bouw (3/4, 5/6 etc) dezelfde activiteit te kiezen. De balk geeft aan hoeveel budget er verbruikt en nog te besteden is. Het is altijd mogelijk om activiteiten bij te kopen. De factuur voor eventuele extra activiteiten ontvangt de school in de loop van het schooljaar rechtstreeks, dus niet via het bovenschoolse bureau.
Als je extra activiteiten hebt ingekocht, nemen we altijd nog even contact met je op om dit te bevestigen.


Roosters, praktische informatie, lesmateriaal en evaluatieformulier


Na ontvangst van het inschrijvingsformulier en de prognose van het aantal leerlingen per groep, maken wij de roosters. Deze verschijnen in de tweede helft van juni op de site. Je kan dan de roosters controleren en in de jaarplanning opnemen. Eventuele wijzigingen kan je doorgeven aan FluXus. Op de roosterpagina vind je onderaan links naar lesmateriaal, praktische informatie en een evaluatieformulier. Dit kan je dan zelf downloaden.


Communicatie FluXus en scholen via de ICC


De ICC is de contactpersoon op school waarmee Fluxus communiceert. We houden de ICC via de mail op de hoogte van nieuws en wijzigingen. Ook verdient het aanbeveling om regelmatig de website van het Cultuurmenu te raadplegen. Met name als het gaat om de bezoekroosters. Deze zijn altijd up-to-date. We zullen overigens nooit iets wijzigen in de roosters zonder de ICC daarvan op de hoogte te stellen via een mail. We verwachten van de ICC dat hij/zij de informatie weer doorgeeft aan de groepsleerkrachten voor wie deze bedoeld is.
De roosterinformatie (met de links naar het lesmateriaal) en de beschrijvingen van de activiteiten zijn openbaar en dus - zonder inlog - door iedereen - groepsleerkrachten, ouders en leerlingen - in te zien.


Leskisten worden gebracht en gehaald


De door jou gereserveerde kisten worden door FluXus gebracht en gehaald. Heb je vragen, wijzigingen of problemen dan kun je terecht bij FluXus. Yvonne Slagboom is van alle activiteiten en roosters goed op de hoogte en samen kom je vast tot een oplossing.


Contactpersoon


Contactpersoon: Els van Alfen Aanwezig:maandag, dinsdag, woensdag, hele dag en donderdag tot 13.00 uur T (075) 6126335, E evalfen@fluxus.nl